網頁

標籤

2011年6月27日 星期一

天父的家(約14)

      耶穌說:「你們不要憂慮,只要信靠上帝,祂在天上的家有很多、很多的房間,我現在先去為你們準備地方,然後在來接你們!」
      多馬問耶穌:「我們怎能到那邊去?」
      耶穌說:「我就是這條道路,我就是真理和生命。藉著我,你們才能到天父那裏。你們認識我,就認識天父。當我回到天父那裏後,你們可以奉我的名,求任何事務。為了榮耀天父,我會給你們成全的。」

My Father's House(John 14)
 
      "Don't be worried," said Jesus."Just trust God. He has a huge house with many, many rooms. And I am going to get your place ready. Then I'll come back for you!"
      "How will we get there?" asked Thomas.
      "I am the way," said Jesus. "I am the truth and the life. No one comes to the Father except through Me.
If you see Me, you see the Father. When I go to the Father, you can ask anything in My name, and I will do
 it to bring glory to the Father."


讚美主~

沒有留言:

張貼留言